Den 4., 5. a 6.

14. července 2013 v 23:02 | Cassie |  Jak postupuju...
Taaaak... Víkend byl mega náročnej... V pátek se mi jídelníček povedl na sto procent, o sobotě a neděli se to říct nedá... Je teda fakt, že jsem v sobotu byla od půl desátý do čtyř na nákupech a to ještě s budoucí tchýní, takže jsem toho fakt vypotila dost, ale musela jsem se s ní a s přítelem naobědvat, když mě pozvala... A v neděli jsem zhřešila díky přítelovi, který vařil...


Jinak tedy:
Pátek
Snídaně:nic
Svačina:nic
Oběd:nic
Svačina:jeden malinkej kousek melouna (5×5 cm)
Večeře:celozrné rizoto (dodám do nové rubriky Recepty)
Svačina:1 celozrnná bebe z rodinného balení (105 kJ)


Sobota:
Snídaně:3 bebe(viz, svačina v pátek)
Svačina: nic
Oběd: Smažené kousky sýru s vařeným bramborem a brusinkami :(
Svačina: nic
Večeře: celozrné rizoto (viz. večeře v pátek)

Neděle:
Snídaně: nic
Svačina: nic
Oběd: Zbytek celozrného rizota
Svačina: nic
Večeře: Šlichta - bramborový knedlík + zelí + libové z kačera
Svačina: Domácí neslazené zmrzlina z mražených jahod a mléka

Jinak ze sportu kromě lítání po krámech a v neděli večer dlouhá procházka s psíkem, taky hodně sexu :P

Tak co... Snad zítra dopadne vážení nějak úspěšně...
Navíc sem dodám fotky a hlavně míry, což je moje priorita - tedy pohnout s nimi...
Tak dobrou noc slečny a něco na hubnoucí sny...

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 ~ ♫ Naomi Kentó ♥ ❀ ♥ ~ ♫ Naomi Kentó ♥ ❀ ♥ | Web | 14. července 2013 v 23:32 | Reagovat

Jídelníček vypadá celkem dobře, ale pokud chceš poradit, najez se hodně na obědě, pak si dej k svačině nějakou zeleninu a večeři vynech, to je pro rychlé hubnutí velmi účinné ;) Jinak takový příjemný pohyb? :3 Rychle spálíš a ještě si užiješ :DD Každopádně obrázky jsou k pokukání :)) Drž se, ať to příště je lepší ! :))

2 Ko Ky Ko Ky | Web | 15. července 2013 v 8:27 | Reagovat

ahoj,no včera trochu naštvaná,ale novým dnem jsem v poho a dnes se budu snažit o hladovku tak snad se to podaří:)a proč pak jsi rozpolcená?

3 Ko Ky Ko Ky | Web | 15. července 2013 v 8:29 | Reagovat

tak vzhledem k tomu,že jsi měla hodně pohybu i zdravé jídlo,tak to je dobře:)a příště si dáš méně a pak třeba vůbec :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama